Friday 4 December 2009

Thank you

Londra oncesi sevdigim herkesi bir arada gormek istiyordum. Uzun bir seyahat olmayacakti, ama yanimda onlardan da bir parca goturmek istiyordum. Zor bir donem geride kalmak uzereydi. Haftalardir ilk kez hayatimda gercekten olan insanlari kendimden uzaklastirdigimi fark ettim. Bir tur kendine gelme diyebiliriz. Bazi cizgilerin hic asilmamasi gerektigini gordugum an benim icin farkli bir kapi acilmisti. Sinirlarimiz bizi ne kadar koruyor? Sinirlarimiz oldugunu dusundugumuz cizgiler zorlandiginda nereye kadar tolore edebiliriz? Ya da bunun ne kadar ilerisine gecebiliriz?

Yeni yil oncesi hepimizin sehirde oldugu ender bir zamandi. Organizasyon isini tamamen ben ustlendim. Yeni yila sayili gunler kalmis olmasina karsin yazdan kalma muhtesem bir İstanbul aksami. Zuma Ortakoy’de sevdigim insanlar, Bogaz’a yansiyan dolunay..arka planda Black Eyed Peas’den “Meet me halfway”. Bu sene benim icin farkli bir seneydi. Hayatimdaki en onemli 3 kadindan biri ile vedalasmakla yuz yuze kaldim. Onu en son gordugumde bana cesaret vermek istercesine elimden tutarak soyledigi “sen cok ozelsin..sana bu degeri verecek kisileri hayatinda tut” sozleri su an daha bir anlam kazaniyor. Ona verdigim sozu tutabildim mi? Sanirim artik evet.

Yaz ortasi gibi baslayan duygusal dalgalanmalarim. Dogru oldugunu dusundugum biri icin kendimi hirpalarken aslinda gercekten sevebilecegim baska biri oldugunu fark etmem. Onun icin verdigim mucadele ve sonrasinda ondan duydugum tek bir cumle ile onunla ilgili inandigim herseyin yerle bir olmasi. Aslinda en cok icinizi acitan birbirinizle paylastiginiz onca ozel hikaye..hayalleriniz..korkulariniz..kalp kirikliklariniz..aileniz..arkadaslariniz..ozeliniz..ve tum bu paylasimin sonrasinda o insanin sokaktaki bir yabancidan bile daha uzaginizda durmasi. Sevgi ya da ask. Ne oldugunun artik bir onemi yok.

Ote yandan is hayatimla ilgili cok buyuk acilimlar oldu. Hayallerime bir adim daha yaklastigimi hissettiren gelismeler. New York yeniden gundemde. Olmak istedigim yer..insanlar. Hersey daha farkli gorunuyor su an. Bu seneyi dusundugumde buyudugumu soyleyebilirim.

Bu blog'u ilk planladigimda aslinda cok bencilce bir dusuncem vardi. Yasadiklarimi, anlatamadiklarimi, duygularimi tanimadigim kisilerle cok net bir sekilde paylasmak. Allen ya da yasam tarzi degildi aslinda cikis noktam. Gordugumuz ya da yasadiklarimizin ardinda aslinda neler oldugunu kesfetmekti. Ilk birkac yazidan sonra pek cok kisinin Allen ve arkadaslarinin hayatlarindan cok kendi yasamlarindaki benzerlikleri gorerek yalniz olmadiklarini hissettikleri icin yazilarimi takip ettigini gormeye basladim. Bazilarinizi hic gormedim. Sadece yorumlariniz ve dusunceleriniz vardi. Bazilarinizla tanisma firsatim oldu. Yazilarima konu olan ve hayatimdaki insanlar ise benimle ilgili farkli bir yonu kesfettiler. Kimisi buna yetenek dedi. Kimisi duygusal bir patlama. Ben ise sadece oldugumu yansitmak; yasadiklarimi, sorularimi, cevaplarimi paylasmak istedim. Bu surecte yanimda oldugunuz icin hepinize tesekkur ediyorum.

Sextourage yakinda cok farkli bir platformda sizinle birlikte olacak.

Hepimiz icin guzel bir sene diliyorum.







11 comments:

  1. Seni ozlicem..

    ReplyDelete
  2. Confessions on a blog

    ReplyDelete
  3. Sen bitanesin! Bunu unutma. Ne istedigini bilmeyen ve senin gibi birini yalniz birakan adamlarin zaten senin yaninda isi yok. Yeni projeyi heyecanla bekliyoruz babe!

    ReplyDelete
  4. Yeni platform?? Ya cidden geri don artik. En son 2 ay once yazmissin. Biz eskisi gibi her hafta bir yazi bekliyoruz. Go Allen! :)

    ReplyDelete
  5. Bugun tesadufen baktim. Yeni bir yazi! Heyecanlandim. Yeni projeyi merak ediyorum. Bak bu sefer soz ver ve bizden uzaklasma. Yogun birseyler yasadigin icin burdan uzak kaldigini biliyorum..ama inan sen bize aitsin!

    ReplyDelete
  6. Ah! Sen onunla bununla ugrasacagina beni bir gorsen. Ben seni uzaktan izliyorum. Kalbi guzel yakisikli adam!

    ReplyDelete
  7. Bu yeni platformu bir party ile taclandiralim. Bak yeni yil da geliyor :)

    ReplyDelete
  8. "Allen Sextourage'a geri dönsün!" kampanyası başlatmak istiyorum!

    ReplyDelete
  9. Allen artık neden yazmıyor?

    a) Allen öldü!
    b) Yeni aşkı kendisini zaten yeterince meşgul etmekte!
    c) Baktı ki buradan da kimseyi bulamıyor, fenalık geçirip aşka küstü, kendini işine gücüne verdi!
    d) Bu sefer öyle fena bir aşk acısı çekmekte ki bunu paylaşmaya yüzü yok!
    e) Hiçbiri!

    ReplyDelete
  10. Asıl bana fenalık geldi! Oturup ben yazacağım Allen yerine!
    Bak ne demiş ünlü düşünür, büyük şair Sezen Aksu:
    "Geri Dön, Geri Dön!"

    ReplyDelete
  11. AnonymousMay 14, 2010

    uzun suredir belli sebeplerden dolayi bakamiyordum, iyi geldi yeni bir post gormek.

    ReplyDelete